Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
hu
en
de
ro
cz
it
Kategóriák / Termékek

Gyakran ismételt kérdések

Webshop rendeléskor felmerülő bizonytalanságok

Horgászkellékeket forgalmazó webshopunk által sok-sok új embert ismerhetünk meg, és ismerhet meg bennünket is rengeteg horgász. Ezek az új emberek, akik bennünket személyesen nem ismernek, nem meglepő, ha számos kérdésben bizonytalanok a megrendeléssel és szállítással vagy a fizetéssel kapcsolatban. 

Ezért összegyűjtöttük a leggyakrabban felmerülőket és persze meg is válaszoljuk azokat!


Mire érdemes figyelni a regisztráció/rendelés során? 

Kérjük, hogy a zökkenőmentes kiszállítás érdekében pontosan add meg az adataidat.


Leadhatom-e a rendelésemet telefonon? 

Nem, mert az Eladó és a Vevő közötti szerződés az internetes rendelés véglegesítésével jön létre.


Átvehetem-e a rendelésemet személyesen? 

Természetesen igen, az üzletünkben. Bankkártyás és készpénzes fizetési lehetőség közül is lehet választani. Továbbá írj nekünk info@carpediemfishing.hu


Mi a teendőm, ha sérült/hiányos/nem a kívánt terméket kaptam? 


A csapatunk minden tagja lelkiismeretesen végzi a munkáját, azonban a legnagyobb gondosság és odafigyelés ellenére is előfordulhat, hogy hiányos vagy a rendeléstől eltérő termék érkezik önhöz. Mivel párhuzamosan üzemeltetjük a webáruházat és a boltunkat, rengeteg feladat hárul ránk és olykor mi is hibázunk. Amennyiben bármilyen rendellenességet tapasztal vagy egyéb kérdése van, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot info@carpediemfishing.hu


Mi az oka, ha a webáruházban akciós csalit-etetőanyagot-aromát találok? 

Magyarországon minden horgász célú csalogatóanyagra, etetőanyagra, bojlira, pelletre, aromára lejárati dátum kerül. Az akciós termékeink lejárat közeli, vagy lejárt szavatosságúak, amelyek nem feltétlenül vesztenek minőségükből, ezért nyugodtan felhasználhatóak, töredék áron.


Van-e lehetőség SZÉP kártyával való fizetésre? 

Nincs, jelenleg nem áll módunkban SZÉP kártyát elfogadni.


Hány nap alatt érkezik meg a csomag? 

A rendelésed 24-48 órán belül összeállítjuk és feladjuk a futárnak. Ezt követően a futárszolgálat 3-6 munkanapon belül kiszállítja neked a rendelést, amiről külön értesítést fogsz kapni.

Kérjük, hogy vedd figyelembe, hogy ez akár 7 munkanapot is igénybe vehet kivételes esetekben, például, ha a termékből országosan hiány alakul ki. 


Valóban megérkezik a megrendelt termék hozzám 1 munkanap alatt? 

Nem. Az egy munkanap jelentése: Munkanapnak számítanak a hétköznapok, hétfőtől péntekig, kivéve, ha a hivatalos munkaszüneti nap hétköznapra esik. 

Ez azt jelenti, hogy a pénteken megrendelt termék legkorábban hétfőn érkezik meg, hiszen ez a következő munkanap. Tehát, ha a webáruházban megrendelsz egy terméket pénteki napon, akkor az, hétfőn érkezhet meg legkorábban.


Mi az oka annak, hogy a tegnap rendelt csomagom még nem érkezett meg? 

Akkor is, ha a rendelt termékek közül mindegyik raktáron van, csak azokat a csomagokat tudjuk összekészíteni aznap és odaadni a futárnak, melyek megrendelése délig megérkezett. Csak ezeket a csomagokat tudjuk kiszállítani másnap.


Mikorra várható a futár? 

Mindenképp munkaidőben, tehát reggel 8 és este 17 óra között. Ez minden, amivel ebben a kérdésben szolgálni tudunk, ugyanis a futárszolgálatot nem mi befolyásoljuk, a belső koordinálásra nincs rálátásunk.


Ha a futár, akkor jön, mikor nem vagyok otthon, mi tévő legyek? 

Először a megadott telefonszámon felhív, ha felveszed, tudtok időpontot egyeztetni azzal kapcsolatban, hogy mikor jöjjön vissza. Ha azonban nem sikerül elérnie Téged, a futár hagy egy telefonszámot a megadott címen. Ezen elérheted és megbeszélhetitek az újra kézbesítés részleteit. 


Mikor vehetem át a csomagot, ha postai kézbesítést kértem? 

A Magyar Posta fog erről értesítést küldeni Neked. 


Mikor mehetek a csomagért, ha MPL csomagautomatába kértem? 

Az MPL rendszer értesít erről, de nagy általánosságban a feladás másnapján déltől az automatában van a csomag.


Mit tegyek, ha szeretném lemondani a rendelésemet? 

Küldj nekünk e-mailt info@carpediemfishing.hu a rendelésazonosítóddal és le kell írnod, hogy szeretnéd a megrendelést törölni. Ha a csomag még nincs a futárszolgálatnál, akkor nincs probléma. Mindössze töröljük a rendelést a rendszerből.


Árultok élő csalit (csonti, pinki, giliszta stb.)?

Igen, de csak és kizárólag a horgászboltban lehet megvásárolni személyesen, a webshopban nem árulunk. 


Mi az, amit csak a horgászboltban tudok megvenni és a webshopban nem áruljátok?

1. Élő csalit (csonti, pinki, giliszta stb.)

2. Horgászengedéllyel kapcsolatos ügyintézés (állami jegy, területi jegy, turista jegy stb.)

3. Ajándékcsomagokat meg tudod rendelni a webshopban, de csak személyes átvétel lehetséges a horgászboltunkban, a Budapest, 1114, Bartók Béla út 82 címen. Ez azért lett így kialakítva, hogy elkerüljük a futárszolgálatok általi esetleges ajándékcsomagolások sérülését.